سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کنه ها و تاثیر آنها در درختان گردو

کنه ها در درختان گردو

کنه ها یکسری از موجودات بسیار ریزی هستند کهشاید به سختی با چشم دیده شوند و بایستی قبل از هر چیزی آنها را با میکروسکوپ مشاهده کرد و راهی برای از بین بردن آنها در نظر گرفت.کنه ها انواع مختلفی دارند که می توان به کنه زرد و کنه قرمز دو نوع از بدترین نوع کنه ها اشاره کرد.

کنه های قرمز از دسته کنه هایی است که می تواند بسیاری از درختان را به خود درگیر کند و موجب از کار افتادن درخت گردو و آسیب جدی به آن و یا بسیاری دیگر از دیگر گیاهان بزند.این موجود می تواند تا دمایی حدود 30 درجه زنده بماند و به زندگی خود ادامه دهد و تولیدمثل کند.آنها در زمستان و تابستان جای خود را برای زنده ماندن پیدا می کنند.در زمستان ها که هوا رو به سردی میرود زندگی خود را در داخل درختان سپری می کنند.

کنه زرد از دسته کنه هایی هستند که تنها درختان گردو به آنها دچار می شوند.این کنه های نیز همانند کنه های قرمز بسیار ریز هستند و می توانند به درخت آسیبی بسیار جدی وارد کنند.اگر نتوان آنها را وقتی خیلی کوچک هستند از بین برد بزرگ شده و شبیه به یک حشره بزرگ می شوند و شروع به تخربب می کنند.

بایستی حتما از سمپاشی برای از بین بردن کنه ها استفاده کنید تا بتوانیدآنها را نابود کرده و جلوگیری لازم را برای از بین بردن کنه ها د اشته باشید.میزان لازم کنه کش را بایستی در نظر داشته باشید تا در نهایت تاثیر مطلوب بگذارد نه اینکه موجب از بین رفتن درخت شود. خرید نهال گردو